Måndag (dag 1) -Ange

NU JÄVLA KÖR VI! ;D
Vaknade imorse av att väckaren ringde och tänkta ba vafan ringer den för?
var påväg att stänga av den men då kommer jag ju på att nu börjar
träningsveckan, började klä på mig osv skickade även ett sms till alex
och frågade om hon var vaken, fick inget svar men tänkte att hon säkert
höll på att göra sig iordning men sen typ 20 över 9 hade jag fortfarande inte fått något
svar så jag ringde henne och hon sov :@ haha hon sa att hon skulle skynda
sig så jag började vandra mot sörböle skolan. De tog ett tag innan hon kom
så jag satte mig ner och solade!!! ;D;D;D
Vi gick en lång promenad ungefär i en timme sen gick vi hem till henne och
hon hämtade lite saker sen fortsatte vi gå till mig och åt en riktigt nyttig furkost.
Vi ska strax ut och springa och sen blir de att fara och handla sen sooooooola
De här kommer bli en toppen vecka!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0