Måndag (dag 1) -Alex

Ja nu är första dagen av träningsveckan här :)
Dagen började med att jag försov mig, Ange ringde och väckte mig halv 10 då vi egentligen skulle mötas hahah :$
Så jag skyndade att dra på mig sen var det bara att fara iväg.
Vi började med en långpromenad på cirkus en timme, sen gick vi till Ange och käka lite frulle, hårdmackor och lite frukter, riktigt gott! =D=D=D=D
Nu smälter vi maten och ska strax fara ut och springa en liten runda :)

Den här veckan är det då tänkt att vi ska vara supernyttiga, alltså inget godis och skit utan bara nyttigheter.
Vi ska även motionera 3 ggr per dag, 2 promenader och en springrunda.
Vi kommer att filma det mesta vi gör så ni kommer att få följa våran vecka :)
I slutet av veckan ser vi om det har blivit något resultat!
Säger bara PEPPAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Nu ska vi springa, hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0