AAAAAAAAJ (dag 9) -Alex

Har inte skrivit här på ett tag märkte jag...
Är nästan svårt att hålla i gång 2 bloggar, egentligen 3? Nog för att jag nästan aldrig skriver i nån av dom :$
Men det ska bli skärpning,skyller faktiskt på att jag har varit borta en hel del under lovet så men ja, nu är det skola igen!
Första skoldagen igår och det var faktiskt kul =D
Idag hade vi också riktigt trevligt, första körövningen nu och vi ska börja med avslutningslåtar, jag vill inte sluta...
Är hur peppad som helst på gymnasiet men jag vill verkligen inte lämna sörböle och alla mina vänner! usch :(
Men deppa inte ihop nu, nej jag ska bli värsta proffsdansarn ju ;) vad ska du bli angelika?=D=D=D=D(A) ::](L)
Nu ska jag se andra avenyn sen käka, pluggapluggaplugga, ha en bra kväll people!
coolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0